Bloguma yazı yazmakta zorlanıyorum

Dün, bugün ve yarınlar... Bu benim blogta ki yeni yazılarım için sloganım olacak. Yeni bir yazıya merhaba demek için benim bloğuma yep yeni fikirlerle yazabilmem gerekiyor. Konseptine uygun olarak yazı yazmakta zorlanma sebebim bu bloğu safsatalarla doldurmadan, amacıma hizmet ettirmek... Yani demek oluyor ki bloğu ziyeret eden sizler uzunca bir süre bu yazı ile karşılaşabilirsiniz :)


Daha önceleri çok kez blog ve diğer farklı amaçları hedefleyen web siteleri açtım. Geneli gelir elde etmek amacı ya da kitlelere erişim için internette bende varım derdi oldu. Bu siteler kâh benim gayretsizliğim kâh yaşantım ile örtüşmeyen konseptlere sahip olması sebebiyle yayın hayatı son buldu. Bundan sonra uzun vâdede amaçladığım hedeflere götürecek web siteleri üzerine yoğunlaşıyorum. Mesleğimin Bilgisayar - yazılım olması bloğu nasıl bir şekilde değerlendirmem gerektiğini ortaya koyuyor. Elbette mesleki hayatta karşılaştığım sorunları burada paylaşarak hem kendi kütüphane ortamımı oluşturmuş hem de meslektaşlarım ile iletişim ağını kurmuş olacağım. Öte yandan blog soyismimi alması sebebiyle düşüncelerimi de buradan aktarıp kitleler ile sadece mesleki sorunlarımı değil hayatımızdan kareler ile ortak bir çatı tutturmuş olacağız. Velhasıl kendimi yeni bir blog yazarı gibi hissediyorum... Hitabetin ve yazının insanda ki tesirini ele almak gerekirse bir blog yazarı düşüncelerini kelimeleri ile aktardığı için bir defa yazar ve güzel yazmalıdır.

Umuyorum ki; bu düşüncelerim diğer blog yazarlarına da ulaşır ve onlarda benimle düşüncelerini paylaşmak isterler. Kısa bir süre önce hemen hemen aynı dertte olduğum önemli bir blog yazarının bloğu ve bloglar hakkında ki düşüncesini sizlerle paylaşarak bu yazıma son vermek istiyorum...

Mafimax.Com' un Geçmiş Yazılarınız Pranga Olmaya Başlarsa yazısı için tıklayınız...

4 yorum

  1. Paylaşacağınız yorumların konunun içerine güzellik katağından eminim. Durma sende düşüncelerini paylaş ;)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşacağınız yorumların konunun içerine güzellik katağından eminim. Durma sende düşüncelerini paylaş ;)

    YanıtlaSil
  3. Paylaşacağınız yorumların konunun içerine güzellik katağından eminim. Durma sende düşüncelerini paylaş ;)

    YanıtlaSil

Yorumda bulunarak kendin için, senden sonrakiler için ve bu blog için bir şeyler yazabilirsin. Durma sor, paylaş. Buraya bir hatıra bırak ;)

HTML: Bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz.(b,a,i vb.)
UYARI: Yorumlar onaylanmadan direk yayınlanıyor. Yorumunuzun yayında kalması için etik kurallara dikkat edelim.

© Php, E-Ticaret ve Web Programlama
Blogger ozkistyle programmer theme
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0